Sabtu, 16 April 2011

Majlis Tadarus Quran

slm..td kt skola ad even.... MTQ...gmpak 2 skola terlibat SEJATI n smkj3..td, family aku sume terlibat..ayh n 3 adk2 laki aku g sk... aku , khai n ibu kt smk...ibu kne duty kt smk... wakil skola die r 2.... aku ngn nuha je yang pg...x de la ramai sgt...kami tengok nasyid smk je.... mmng best r.. tngok dorng nasyid..perh, smart gle...smpaikan nk amek mic kt dpn pon ad stail..perh, sumpah semad gle.. aku ske yang top 3 yang buat dlu... msok kum 4, da bese2 r.. tp, td blek awl... 12.00.. sbb ikot parents la kn da nk blek.. kem bw tp x berfungsi...atoyai!!! so, x tau la kputusannya spe yang mng...lgpon, dorng ad pruntukan ostel taw...ostel kami dorng gne.. mcm2 kaler bju ad... tp, sumenya laki la..pompuan sk je yang ad... then, aku ngn nuha tngok kt surau...tadarus quran laki..kt dm pompuan.. kt blek sal n klas2 f5 syarahan  wtevr la kn.... blek je, kami mkn nasi aym kt seksyen 7 kot..bngi ni mne la aku tau sngt....  skrang ni badan trase nk dmm la.huhu..okay la...wslm.... =>

Tiada ulasan:

Catat Ulasan