Jumaat, 26 November 2010

gembire ke tak???

sok aku nk g perak ke pahang..haha...sori2...aku x ingt la nk g mne...kt sne ad agenda laen...bertolak pg...ish2... awlnye...aku bngon pon kol 8... hehe...sori2...wan n family laen da bertolak arini..ayh aku la. x nk tido sne...nth pekejadah...g jaoh2, then blik cm 2 je...hik2...x phm aku la..pape pon, kte just wait n see how the jurney tomorrow k???aku pon x tau ape akn berlaku... aku sbnrnye ad personal thingstaw yan akub uat tok dri aku.. aku buat puisi, lagu...2 pon berkaitan ngn dri yang aku yang sdh ni...mne la tau, ble besr kn boleh flash back blik...pape pon, ad 1 kngngn yang aku btol2 x bleh lpe smpai skrng...hehe...2 hanye aku je yang tau...x bleh pulic...sori ye... ok la smpai cnie je...t, bg laporan lg ek...slm

created by,
-arifahyahizan-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan