Sabtu, 27 November 2010

laporan perak..

slm...erm, ni nk bg laporan tok smlm yang pg perak 2...smlm aku g perk sbb ad wedding day ank wan andak.. haliff n diana...dlm perjlnn 2, aku bjt je kot pkai spek hitam..perh, mmng klass r...singgh RnR...bjt je...jmpe plk kaum kerabat oyang su...bia r...smpai sne..aku slm sume..wan siap ckp lg..'ha, cucu2 wan sume da smpai"..hehe bngge shial...hehe...nk jdkn cerite, rmai plak yang pkai tema merh sme ngn family aku smlm..pdhl, tema pgntin oren...perh, kc gmpk r smlm...da 2, kami djmpot mkn...perh, aku tngok pakngh fayadh, tiggi gle kot..mgalah kn galah...dorng sume pkai bju oren..kdng2, aku bce novel n lepak2 kt bilek 2 orng truna ni..mklumla, umah da mcm hotel, spe x cae nk dok lbek 2 kn...aku pon ad gak sembng2 ngn wan itam, nek yah, maklong ai n spe2 lg la...tp,lynn x cm dlu...bia la mls nk pk...then, p.a system 2, bkk lg yang mnyakitkan jiwa je dngr..haha..sng cte ckp LEMAU la..haha..nekyah 2lis srt yang soh 2kar genre lg..aku pon g r bg orng 2 srt 2..haha..buat malu syal.... pgnti pon da smpai..aku pg r sambut tetamu yang draikan 2 kn...cntik gak r is3 paklong aliff 2...bleh thn..nsb bek bertdung..alhmdulillah...aku nk nek plamin, rnjis ae mawar..tp, apakah daya..hehe..then lps agenda mkn n potong kek, dorng ad sesi bergmbr plk..aku yang kt meja blkng, tetibe abng 2 pnggil..aku da agk, die bw aku msok blek pgntin..aku dsuroh tok buat aksi tinjau pgntin yang hmpir bercumbu..haha kerek...pe lg, epy gle  aku..mne x nye...t, aku msok dlm album dorng kot..haha..

2 ulasan: