Selasa, 5 Oktober 2010

penat..

erm,ni la laporan smlam..yang kne g skola 2...lps abes je urusan,tumpang umah azra...jaoh kot umah die...penat gle dowh....smpai umah die cm nk pengsan aku...tngok tv.ps2 on jap kt umah die..bese r..ramai x g skola,ramai la on...ps2 solat n makan.nk tau mkn pe??mkn megi je....keshian..hehe....ayh die blik..tkot aku ngn ayh die..cm nk mkn aku je..errr...cuak dowh..mak die blik je kasi aku mkn laksa..erm,sdp la gak..pertme kli 2 mkn laksa..jangn x tau..sblom ni aku bkn ske laksa pon..tp, orng da hidang..x kn x mkn kot kn...just nk jge hati,mkn je la..erm, bleh thn gak laksa ni..sdp la gak..dlm kol 6.10, aku mnx dri nk blik..dpt duit rye plak ..hehe..rm 5....x sie2 je dtng jaoh2..k la, t aku bg laporan tok ari2 sterusnya lak k...

yang benar,
-arifahyahizan-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan