Ahad, 31 Oktober 2010

sori..sori

sori ye..da lme x edit..lpe email la..hehe..buat lwk plak..tp, skrng da ingt blik.skrng ni da abes exam..2 la yang on ni..tp takot plak nk dpt result.harp2 dpt result yang cemerlng..ari2 kn ad kwn khedir ni yang mnyamr jd khedir.. then die *** aku n mnx *****..skali khedir kte bkn die..aku bkn maen bnggng lg..kesian khedir kne mngamok ngn aku.. tp aku da mnx maaf kt die.. n skrng die jd bro aku sbb die slalu temn kn aku cm wan..wan bpon bro aku..krenye dorng 2 bro se form aku la..hehe.bertuah dpt dorng..korang jngn jeles ye..aku syng sngt kt dorng..dorng baek..slalu hiburkn aku..kdng2 maslh aku aku kongsi kt dorng..then, aku rse beban aku ringn sket la..tp, sng cte, lps exam lg bnyk maslh yang dtng,, x tetngggung aku sorng2..tp, mklumla ad dorng yang hiburkan aku..thnx a lot 4 both of u.. i luv u all very much..k la smpi cnie je..nk kms umah..wslm

yang benar,
-arifahyahizan-

1 ulasan: