Khamis, 7 Oktober 2010

sheikh muszaphar shukor

td, aku pg ukm tau..sbb nk jmpe dngn 5 orng angkasawan dunie...janji kol 8.3o start,skali tngok kol 10.. pns je aku..ps2 tetibe...sms kne blik awl plak..sbb die ad jmputn kt WHI...atoyai..first die msok 2, mmng gmpk la..sume tpok tngn..yang x bleh bla, azra n nuha bkn men obss lg...siap begambr x abes2..aduh, bertobatlah..azra siap slam lg..masyaallah...erm...dsbkn die kne blik awl, kami bergambr dlu taw..tiap skola begambr ngn die...first skali msti la SMK jalan 3 kn??hehe..bnge3...SAB pon dtng tau..wk2 bergmbr, aku berdri btol2 blakang die..haha..bngge shial....haha.bknnye dpt bergmbr lme2 pon..wrtawn 2 mnebok je..kte jeles sudaa..die bg slm kt kmi kot..face 2 face lg ckp ngn aku....haha..pa2 die berucp r..da r kne blik awl..mklumla, da nk kwin kn??
pas2 angkasawan len plak yang berucp..sumpah x phm..da la ckp rusia atok uh..bengang je aku..pdn mke aku da tetido..die ckp sorng2 haha...die  jmpot kte sume mnghadri mjlis akad nikah die kt msjid besi..nk pg ke??ntah la..msti la rmai kn??k r dts all 4 now..

yang benar,
-arifahyahizan-

1 ulasan: