Selasa, 14 Disember 2010

erm, i'm so bored now!!! no one cn make me epy..huhu...ad la kan, aku tngok pic kt fb ni.. nawak2 aku dorng ad g somewhere..gle best doe...aku rse dorng ni cam da lpe aku doe..ye r..mntang2 aku da adnip dr letso.. aku je yang ingt dorng...dorng wt aku jeles doe...skrng ni x de spe pon yang on9..gle bosan..dorng on9 tme mlm mybe..tme aku x on9..argh!! hnya allah je yang tau prasaan aku skrng..sunyi...then, dorng on9 srentak..so, sgle komen2 pic dorng cte dorng2 je la...kdng2, klu aku komen, dorng wt palau je..klu mlm plk, klu mcj wan or khdr, dorng cm bz je.. x nk la kacau dorng!!ni sume pnda skola nyer psl!! x best nyer jln 3...nxt year aku dok ostel..x tau la plak pe nseb aku..aku ni hnye bergntong kt rr je tok gmbirekn aku...tp, sgle2 nya sperti mnnti kucing bertndok n dorng da x heran da aku x de.. dorng bleh idop tnpa aku..fine!!...dlu hanim smpai ckp cm ni "x tau la nk lalui esok cm ne"..skrng keadaan kmbali sperti dlu..aku ni mcm MELUKUT DI TEPI GANTANG..
frust...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan