Isnin, 13 Disember 2010

mcj..

erm, ari2 aku ad bg mcj kt sume kwn2 aku termsok aa.. mcj die bunyi cm ni..

kadang2 kita terlupa kita pernah gembira bersama dia,
kadang2 kita terleka yang dia selalu buat kita tertawa..
kadang2 kita tersenyum kerana dia pernah buat kita bahagia..
adakalanya kita menangis kerana telatahnya buat kita merinduinya..

orang itu adalah orang yang pernah berkongsi suka n duka bersama kita,
dan kepada die,
senyumlah kerana selama perkenalan, anda x pernah terlintas pon tok dilupakan..


then, aku dpt rply dr wan n khdr.. bunyi mcj wan cm ni..

jika 1000 orang yang sayang awk, 
1 daripadanya, adlah saya,
jika 1 orang yang syangkan awak, itu juga adalah saya..
tetapi, jika x de lagi yang sayangkan awk, maka xde lagi saya kat dunia ni..
n bila saya x de lg kt dunia ni, kenanglah saya sbgai teman yang sentiasa setia
kawan n ambik berat tentang awk..

2 la mcj wan..yang khdir ni plak wt aku panas!!

lama ku pendam perasaan ini n ku ingin katakan kpdamu..sbnrnya...
I

I L

I LO

I LOV

I LOVE

I LOVE Y

I LOVE YO

I LOVE YOUGURT..

try la sdp taw..
ish, bikin gua pns sj...
aku pnh dpt gak cm ni dr DAYANA...


then aku dpt rply dr someone..

"ni mmng khas tok saya ke??"

aku jwb "yup, sbgai kwn, awk lyk tok menerimanya..."

THE END

Tiada ulasan:

Catat Ulasan