Ahad, 19 Disember 2010

TNB vs KLHC

erm, ari2 ( 17 dis ari jum), aku n family (kecuali ibu n adek) g r stadium hoki tun razak , KL..
kami tngok perlwnn hoki antara TNB n KLHC...kami pnyokong TNB..
kami g ngn cikgu hatmee n amsyar ank die...smpai sne, mmng gmpak r..
strt kol 8 mlm taw...kami dbklkan oleh pnaja 'powering chmpion' n kipas tngn...
tme perlwnn kami bersork r..mklum la aku ni kn ex hoki player!!! so, rse excited 2 mmng ad la...
tetibe, TNB gol kn 1 gol..GOAL!!!!!!!!!! perh, mmng smkin gamat la..
bkn maen bola je taw orng gne istilah gol....hehe...mnt terakhir lg skali 
TNB mnjringk goal yang ke2....GOAL!!!!!!..perh, mmng mntap la..
da la tme 2 crew2 astro arena wt liputan..tme TNB nek pntas tok amek 
medal n piala, kameraman 2 dkt je ngn aku..pe lg, aku selit r kt dpn kamera 2...
nk msok tv la ktekan.hehe....aku rse msok kot..sbb tme 2 kn live..hehe..bngge shial... 
kbtulan plak, host atro arena 2, ex student ayh aku...mmng kami bergmbr la after die 
temuramah lps abes perlwnn.. then, tme nk blik 2, kami singgh lu minum kt maulana food court..
hehe..k r daa....=D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan