Jumaat, 17 Disember 2010

teluk kemang port dickson...

smlm bru je blik dr teluk kmng..sumpah pnt gle..trase pnt lg..wan, mklang, pklang, mkusu, pksu pon dtng skali.. pksu bw skali ank buah die dr sarwak...kami smpai dlm kol 10 pg 2 la...mkn nasi lmk buatan ibu dku..pds nk mam...then lps 2kr bju swimming suit 2, pe lg, terjon r  lps mklng n the geng smpai *istilah terjon ke..haha.... ombak die bsr gle..kje aku kne hmpas dek ombak je..pe lg bnyk kli aku termnum ae plaing masin kt dunie..haha.. aku pg jaoh gle r kt laot 2...sesekali kne bertarung ngn ombak sorng2..sob2...ye r..mne x nyer..pksu n yang len jauh gle dr aku..aku da ke dpn... sket tngn aku g pgang plampong yang dsewa 2 rm 10 inggit 2....mhl gle...pnt maen ombak, aku tmn adk aku yang kcik 2 plak maen pasir..ae da la mkin psng....kesian ayh..sudip kebon die dbwa ae..hehe..adk aku yang len buat istana pasir...agk2 dlm kol 3.30 2, kami pon siap2 nk blik..sblom 2 smpt gak r aku ble keychain..hehe..skrng hobi aku kumpol keychain...dpt lg dr pksu yang blek dr cherating n pkteh dr terengganu..da r bye..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan